The Voice

Den här serien som Christina medverkar i började för ett tag sen. Redan efter första avsnittet var jag såld (Såklart, Christina är ju med. Haha tönt) Nej men jag tycker det är så underbart koncept. Christina, Cee Lo Green, Adam Levine och country sångaren Blake Shelton är s.k. "coaches" i programmet. Programmet börjar med "blind auditions" där coaches sitter med ryggen mot scenen och så kommer någon in och sjunger. Om coacharna gillar vad de hör och vill ha med personen i sitt team så trycker de på en knapp och då vänds deras stol och så får de se personen. Dom bygger alltså ett team med sångerskor/sångare som de sen ska coacha, och de får Endast utgå från deras röster, eftersom de inte får se dom innan de faktiskt har valt dom. I love it!

Jag har bara kollat på Youtube. Det första avsnittet låg där och har nu sett ungefär halva av det andra avsnittet där också. Men jag ska försöka ladda ner det. Hur som helst - GOOD SHOW! Jag kan tänka mig att American Idol har fått sig en Stor konkurrent!

Här är när the coaches uppträder i första avsnittet! SÅ bra! Christina rocks it som vanligt!




Kommentarer
Postat av: Andrea

GUD vilken bra performance, av ALLA. Verkligen. Njöt.

2011-05-16 @ 00:42:36
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: paula

I knoow right!

2011-05-16 @ 11:03:29
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0