Underbara stad!

Allt 'r underbart!! Jag och Michelle 'r de b'sta rese kompanioner man kan t'nka sig. Vi shoppar. Vi promenerar runt p[ manhattan och s'ger "woow kolla d'r" , "ah titta!!", "aah vad fiiint!!". Vi shoppar. Vi fotar. Livet ar underbart och jag alskar New York! Det har gatt tva dagar och detta ar bland annat vad vi sett och gjort hitills:

Dag ett - Grand Central Station,Chrysler Building, Times Square, New York Public Library, Bryant Park, Broadway, Radio City Music Hall, Rockefeller Centre m.m.
Dag tva - Fifth Avenue Shopping, Empire State Building, Madison Square Park, Flatiron Building, en massa promenerande.

Nu ar klockan 23.14 har och jag maste sova, for imorgon vantar en ny dag i denna underbara stad. Vi hoppas pa battre vader! Hitills har vi knappt sett skymten av solen, det har mest vart gratt och regnigt. Men ska jag vara helt arlig sa gor det inte mycket alls!
(Forlat for att det blir rorigt med bosktaverna. Inga svenska bokstaver.)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0