Vår?

Godmorgon. Både imorse och igår morse så har jag vart så himla trött på morgonen trots att jag sovit runt 8 timmar. Undra varför. Igår botade jag tröttheten med ett träningspass och idag botade jag det med en kopp kaffe och lite njutande på balkongen i solen (som har försvunnit nu :( ). Det var min första kaffekopp på länge och gud vad fint det satt! Kaffe blir mycket godare om man bara unnar sig det ibland! Då uppskattar man det mer lixom!

Förövrigt så kan jag nästan inte gå idag, precis som jag trodde. Kan knappt gå upp för trappan eller resa mig från toa sitsen.Tror jag aldrig haft så mycket träningsverk i mina bakre lår! Allt jag säger är: Hejdå celluliter! Haha ;)


När det var soligt imorse fick jag hopp om att det var fint vårigt väder igen.. Som exempelvis innan vi åkte till Alperna (bilderna ovan). Men nu är det molnigt och grått igen. Kom igen nu! Maj brukar vara en fin och vårig månad ju!

Idag ska jag ner på stan och träffa Michelle, så ska vi på ett litet jobbmöte. Får se hur det går :) .
Puss!


Kommentarer
Postat av: Andrea

ÅH FINA BILDER! Saknar Ludde!!

2011-05-05 @ 11:59:43
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: paula

ÅH TACK! Han (och jag) saknar dig med!

2011-05-05 @ 14:15:04
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0