Wednesday

NejmenHej. Idag har dagen mest bestått av träning, sushilunch med mamma, lite garderobrensning och middag.
Jag och mamma var på skivstångspass vid tolv och det var väldigt jobbigt! Men nu ska jag skaffa muskler minsann. Kan slå vad om att jag inte kommer kunna gå imorgon.

Jag har insett att jag gillar typ 5 av de klädesplaggen jag äger vilket är lite tråkigt. För att ni ska förstå så kan jag säga att det är ungefär 5 plagg av 100. Så det var riktigt mycket som hamnade i skänka bort -högen. Tråkigt. Jag vill bara slänga allt jag äger och köpa nytt!! Så har jag inte kännt förut. Jag har alltid haft lite separationsångest när det kommer till kläder. Typ det här kan jag vilja ha på mig nåån gåång. det här kan jag ha på mig om jag går ner några kilo. det här kan jag ha på mig när..blablabla och så fortsätter det. Men nu känner jag att jag bara vill bli av med allt och köpa nya FINA genomtänkta köp. Så hälften har jag slängt nu. Nu behöver jag bara en rejäl shopping spree så att jag kan införskaffa lite nytt. Vilken himla perfekt timing eftersom jag och Michelle åker till New York snart. Åh jag längtar ihjäl mig. Så nu är det bara pengaproblemet som ska lösas.. Men imorgon ska jag iallafall på ett litet jobbmöte. Alltid nått!

source: cherry blossom girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0