Go mama!

Hello. Jag sitter på mammas jobb idag igen. Hon är nämligen super förkyld, så för att hon ska få åka hem och vila lite, så kommer jag hit runt lunch och svarar i telefon och så, så slipper hon stänga lixom. Mamma sliter och jobbar så mycket så det är bara skönt att få hjälpa henne på något sätt.

Jag är så himla stolt över mamma över vad hon åstadkommit. Snabbutbildat sig till frisör och knappt jobbat som det i några år, innan hon öppnar en proffsig egen salong helt själv, som går jättebra direkt och fortfarande gör! Ständigt fullbokat. Nu finns det planer på att bygga ut och att det ska bli ännu större i framtiden. Och allt är på grund av min mammas hard work. Go Mamma! Jag önskar att jag har samma driv i mig som dig en dag!


Här är jag idag, med en liten skum pose. Och så en liten titt på min vackra vackra telefon. Haha. Men I don't mind, så länge den funkar så! Våga trotsa iPhone hetsen säger jag bara!
Och så mammas fina salong i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Your Mami ROCKS!! Och jag älskar att bilder på dig på bloggen kommer upp mer och mer.. :)

2011-11-23 @ 21:07:00
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Ja!! Din mamma med faktiskt!! Hoho, jadu.. vi får se hur länge det varar..

2011-11-23 @ 21:34:03
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Our Mama is the best<3 Och jag håller med Michelle! Mycket roligare när det är bilder på dig med! Fin tjej!

2011-11-23 @ 23:13:14
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0