Haley & Casey

Godmorgon! Jag är överlycklig! Jag vaknar, går in på datorn. Facebook, bloggen, twitter, ni vet det vanliga. På twitter upptäcker jag att Haley Reinhart och Casey Abrams (från förra säsongens American Idol) har släppt en video tillsammans!! Så jag går in på Youtube, söker på deras namn och upptäcker att det är en JUL LÅT!
Här är den: Baby, It's Cold Outside med Haley Reinhart och Casey Abrams. LOVE IT!

Åh jag älskar den! Deras jazziga version av denna underbara låt! Tryck på fullscreen ch höj volymen! Love it! Haley är utan tvekan min favorit, ever!! Hon borde inte ha kommit tre utan hon borde ha vunnit! Fast det spelar ingen roll för med den rösten kommer hon att komma hur långt som helst ändå! Och Casey var också en av dom som jag satt och höll på. Sjukt begåvade båda två! Riktigt musikaliska och helt sjukt duktiga! True inspiration!
Nu måste jag ju försöka lägga till den här till min julspellista. Men jag tror tyvärr inte den finns på spotify.. hmm..


Kommentarer
Postat av: Andreaa

Åh me too och hennes röst är ju bara helt amazing!

2011-11-18 @ 12:22:14
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Jag veeet! Jag skulle dööö för hennes röst!!! AMAZING!

2011-11-18 @ 18:18:34
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0