Twilight Saga

Hello. Jag är trött som fan. Jag har jobbat hela dagen. Har precis duschat och snart ska jag gå till bussen. Jag skulle egentligen träffa Sanna ikväll (som äntligen kommit hem från Brasilien) men det strulade till sig lite, så nu ska jag åka till Michelle istället. Vi ska ha twilight dag hela dagen imorgon. Precis som vi gjorde med Harry Potter filmerna så har vi ju börjat kolla om Twilight filmerna. Fast hitills har vi bara hunnit se en, och det var på Halloween. Så bra är vi på att ses och titta på film! Haha. Så nu ska vi äntligen se de sista två och sen ska vi gå på den nya imorgon på bio! Woho!

http://theresesilen.blogg.se/images/2010/twilight-saga_104982216.jpg

Böckerna är ju bättre, helt klart. Men jag älskar att se böcker jag läst translated into movies (hej svengelskan).

Nu måste jag springa! Puss!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Gillar du det? Jag tycker alltid att man blir besviken?

2011-11-19 @ 23:20:00
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0