Random facts

En random lista jag hittade.

Smeknamn:
Paulie

Beroende av: Té!

Vad tror folk om dig? Jag har fått höra många många gånger att folk trodde att jag var as bitchig innan de lärde känna mig. Börjar undra om jag utstrålar någon form av bitchighet.. Är det nån min jag gör? Help me out here!

Stämmer det? Nej det tycker jag inte! Det tycker inte dom som trodde det heller, för jag har även hört flera gånger: "Jag är så glad att jag lärde känna dig så jag fick veta att du inte var så". Det är lite skumt det där.. Vad man tror om folk..

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon tror jag..

Hur imponerar man på dig? Om man är genuint ödmjuk och omtänksam. Det är typ de finaste egenskaperna.

Brukar du skratta för dig själv? Ja ibland, om jag tänker på eller ser något roligt.

Antal timmar sömn inatt: Ungefär 6-7.. Gick och lade mig för sent.

Sov du ensam: Nja, en snarkande ludde låg vid mina fötter. Fast när jag vaknade så stod han ovanför mig typ. Han kan nämligen inte hoppa ner från sängen själv med sin onda tass, så då väcker han mig genom att ställa sig precis bredvid mitt huvud.

Brukar du komma i tid: Jag är tidsoptimist big time. Jag tror alltid att jag ska hinna saker på kort tid, när jag egentligen inte gör det.. Till jobbet brukar jag inte vara sen, utan mer prick på tid. Annars är jag vell lite sen ibland. Men jag hatar själv när folk inte kommer när man bestämt, så jag jobbar på det!
Hur känner du dig nu: Hungrig! Jag kom på nyss att jag bara ätit frukost idag.. Hmm, tidig middag eller sen lunch?.. eller vänta till middagstid..? Tricky..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart. har mer eller mindre alltid svarta byxor, leggins eller strumpbyxor.

Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi, och har haft så länge jag kan minnas. Men så länge fötterna inte rör mig så är det okej!


Vad saknar du: Min syster, Sydney & Dubai och att surfa.

Hade du en bra kväll igår: Ja! Mys hos Sanna.

Favorit dryck på morgonen: Chaité!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tio och ett.

Är du blyg?: Nej, mer åt andra hållet. Jag babblar ibland lite för mycket.

Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället nej. Jag saknar att dansa as mycket dock!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, inte kärlek. Men attraktion, visst!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det måste man vara. Annars får man ta och göra något åt det. Jag ser tiden i mitt liv just nu som "the time in between". Jag är mellan resor, mellan studier osv. Men jag är nöjd med det med. Jag har en mysig vinter hemma framför mig. Vem vet vart jag är nästa vinter. Om man skulle dö imorn lixom, vad ovärt det hade varit att vara missnöjd!

Är du bortskämd: Det beror på hur man ser på det. Med vissa grejer kan jag ses som bortskämd, men då kanske det är något annat som saknas. Så nja jag vet inte..

Vad gör du i morgon: Jobbar bl.a.

Vad är det värsta du vet?: Människor som tror att dom är bättre än andra. Snålhet. Människor utan medkänsla och förståelse. Trångsynta och fördomsfulla människor. Elakhet. Ja, det finns mycket jag inte tycker om!

Tumblr_lkxv2oqb6l1qjp2pdo1_400_largesource

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, verkligen, jag har underbara vänner!! Jag är hellre ensam än umgås med sånna jag inte tycker om.


Vad är det finaste du fått?: En resa till New York i födelsedagspresent av min bästa vän.

En speciell dag du minns: Första dagen i skolan i Dubai. Jag kunde inte språket och grät och ville inte att pappa skulle lämna mig själv i klassrummet med alla dessa människor som inte pratade samma språk som mig. Sen träffade jag en snäll norsk pojke i min klass som kunde hjälpa mig med språket lite. Då kändes det bättre. Sen efter några månader så pratade jag engelska utan några som helst problem. Det går fort när man är barn!

När grät du senast: När Theo och jag pratade om hur länge till Ludde skulle leva några kvällar sen så kom det en tår eller två.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och ge lite till min mamma!

Vill du gifta dig: Nja.. Ibland ser jag inte riktigt poängen.. vi får se.

Vill du ha barn: Ja! Inte just nu, men när jag blir äldre vill jag ha massa barn!

Är du musikalisk?: Ja. Fast jag önskar mest av allt att jag kunde spela piano. Så det ska jag lära mig har jag bestämt! Det är typ det finaste som finns när någon sjunger och spelar piano samtidigt tycker jag.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. Kan inte vara utan det i mer än någon timme, men då är jag extremt törstig sen!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej. Ena bor i Dubai och ena bor i Sverige.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det kommer jag inte ihåg men det har jag säkert någon gång.

Biter du på naglarna: Inte längre!! Jag gjorde det när jag var yngre men jag har faktiskt slutat helt!! Stolt!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Sjukt vackra ögon! Och naw luddesöt. Kan se honom stå där och vicka huvudet från sida till sida och låta sådär skumt. Miss you sis <3

2011-11-23 @ 23:15:50
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Michelle J

Åå vilken fin bild på dina ögon!

Och väldigt visa ord :)

Och en sak till... du är såå söt!

<3

2011-11-24 @ 00:36:15
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Michelle J

Åå vilken fin bild på dina ögon!

Och väldigt visa ord :)

Och en sak till... du är såå söt!

<3

2011-11-24 @ 00:36:16
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: marre

sjukt fina ögon! och det där med nöjd med livet, ska jag ta till mig. så sant! puss då

2011-11-24 @ 17:02:32
Postat av: Paula

Andrea: Shankyou! Jaa han är söt med hans konstiga läten. I miss you too!

Michelle: Tack tack. Du är också så söt!

Maria: Tack! Ja bra, gör det. Man måste vara nöjd. Eller försöka i alla fall. Annars måste man ändra på något. Life's too short!

<3

2011-11-24 @ 23:12:33
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0