Brighter souls in darker times

Det var ganska skönt på jobbet. Allt bara flöt på och det var inte jobbigt alls! Skönt med sånna pass! Nu sitter jag i sängen med en snarkande hund bredvid mig och har precis pratat med Michelle i telefon. Hon fyller år på Lördag men vi ska fira henne på fredag så det smids planer inför en helkväll av firning. Min lilla bästis blir 20år!

Jag känner att livet är rätt bra just nu. Eller alltså egentligen så suger det kanske på många sätt också men jag känner mig ganska positiv nuförtiden. Det är så himla skönt! Jag går inte och deppar ett dugg för att det håller på att bli vinter (som många gör). Jag försöker bortse från hudproblem och biverkningar och allt sånt skit och tänker att det löser vell sig till slut får man hoppas. Jag har också himla fina vänner har jag kommit på. Och ni vet uttrycket "Hellre en bra vän än flera halvdana vänner", då känner jag tvärt om just nu att jag många väldigt fina och omtänksamma och bra vänner faktiskt och sånt ska man vara glad över och inte ta för givet! Det känns som jag går mot ljusare tider äntligen och det är så himla skönt. Även fast vi egentligen går mot mörkare tiden på grund av vintern. Hehe. Gud vad jag babblar.

Tumblr_ltej9of7lu1qil47mo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0