Ledig dag

Okej extremt dålig bloggning på senaste, det är jag medveten om. Sorry guys. Jag jobbar mest. Men igår var jag minsann ledig. Jag mötte upp Michelle och Lisa för en fika. Jag fick äntligen träffa Lisas otroligt söta lilla bebis, Liam. Det vart lite catching up och lite skvaller och en massa oj-ande och åh-ande över hur söt Liam var. Bebisar överhuvudtaget är så himla himla söta! Åh!


Söta lilla Liam!


Sushi! Sorry för dåliga mobilbilder. Hade inte kameran med mig.
På kvällen åkte jag och Michelle hem till henne. Vi köpte sushi, bakade banana bread (och åt det Aussie style!) och kollade på 4e Harry Potter filmen. Yes nu behöver vi bara se 3 filmer till innan vi kan se den sista på bio (Michelle har ju som sagt inte sett alla). Tveksamt om den ens går på bio fortfarande när vi är klara. Vi är lite sega. Hehe.
Idag har jag jobbat och nu är jag helt slut! Men imorn är jag ledig igen! Yaay! Fast jobbar i helgen men men.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Bananabreaaad yuum. Var det gott?

2011-10-07 @ 04:22:01
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Ja det var mega gott!!

2011-10-07 @ 19:39:34
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0