Middag i höstmörkret

Igår var vi på höstig middag hos Sara. Vi har nämligen bestämt att vi är ganska vuxna nu så vi ska börja bjuda varandra på middagar. Så Sara var först på tur!

Vi hade lite höstigt tema och Sara hade gjort hur mysigt som helst.  Vi skulle ha höstiga färger på oss också, så jag hade en brunbeige tröja på mig, och så lite senapsgult på mina knästrumpor.

Maten var helt gudomlig. En fisksoppa med saffran räkor och persilja och massa annat gott i! 10 av 10 måste jag säga!

Maria och ett litet hörn av Sara.

Linnea.
Vi åt, drack vin, pratade om livet och skrattade. Jättemysigt var det! (Ja, jag är medveten om att jag överanvänder ordet "mysigt")

Nästa gång är det Marias tur! Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Michelle J

Mysigt! :P

2011-10-31 @ 19:55:47
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Haha! As mysigt! ;P

2011-10-31 @ 22:50:43
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0