Snabb update

Oj oj, en liten oplanerad bloggpaus blev det. I torsdags var jag och Michelle i Stockholm som sagt, läs om det här på Michelles blogg. Det var en as mysig dag/kväll! I fredags var jag med Michelle på morgonen och drack te på min balkong i den höstiga fina vädret, hämtade min medicin, gick på Spy Kids 4D med Theo på bio och sen kom Maria hem till mig och vi tittade på idol och myste. I lgår jobbade jag, sen åkte jag hem till Maria och vi åt tacos och tittade på Greys Anatomy. Idag har jag jobbat, är skittrött, och snart ska Michelle komma hit. Så nu ska jag göra middag åt oss. Där fick ni en liten update iaf, och jag lovar att bättra mig (Andrea). Har knappt suttit ner en sekund sen i torsdags känns det som. Haha.

Temys med Michelle på min balkong i fredags. Det var jätte varmt! Vi drack Champagne och Jordgubbste med honung.

Klockan 06.30 påväg till jobbet igår. Tröttttttttt

Tacos hos Maria igår!


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Åå vad mysigt!

2011-10-03 @ 09:22:33
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0