Sydney

Idag är första och sista dagen denna vecka som jag inte hade någonting alls planerat. Inte jobb, inte nått ärende, inte nånting. Så himla skönt! Har jobbat som en tok den här veckan och kommit hem på kvällen och deckat. Förutom i Onsdags men då var jag på stan hela dagen, och sen hos Michelle. Så idag var första dagen jag verkligen vilade. Har ju haft nån skum inflammation i min ena fot (eller egentligen har jag ont i båda, men mest i ena) så det har vart riktigt skönt att ta det lungt idag och låta foten vila lite. Jag har bl.a. suttit och knåpat ihop ett nytt facebook album med Sydney bilder(som jag har skjutit upp hur länge som helst)! Så ni som har mig på facebook kan ju gå in och titta! Och lämna nån kommentar eller två kanske. Sånt är alltid kul!
Här är några av bilderna.

Hyde Park

Centennial Park

Lane Cove

Julafton!

Juldagen!

Nyår!

Bondi Beach (bilden är tagen på min födelsedag!)

Surfer dude, Bronte Beach

Mega vågor!

Sydney Harbour

Paddington

Fan vad jag saknar Sydney alltså!!! Fan fan fan! Mitt visum räkte lixom enda till för en månad sen. Slös! Jag saknar stränderna, värmen, min syster, vårat liv där... Allt!

Kommentarer
Postat av: maria

gud vad fina bilder!! speciellt den på din födelsedag och på havet och ja allt

2011-10-08 @ 16:02:53
Postat av: Paula

Tack fina du!

2011-10-08 @ 16:36:26
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Michelle J

fiiint!

2011-10-11 @ 00:24:47
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0