Twilight

Imorgon ska jag och Michelle ha Twilight kväll. Nu när vi tittat klart på alla Harry Potter filmer så måste vi ju ha nått nytt att titta på. Så då tänkte vi att vi ser om alla Twilight filmerna och sen går vi och ser den nya Twilight filmen på bio, när den börjat visas. Förhoppningsvis lyckas vi denna gången också, att faktiskt se alla filmer innan den nya slutar gå på bio (Det gick ju inte så bra med HP på den fronten.)

Hur som helst så ser jag fram emot den nya filmen jätte mycket! Ikväll hölls det ju till och med ett event på Hovet i Stockholm med Ashley Greene och Robert Pattinson, där galna fans stod och skrek för stjärnornas autografer. Crazy. Själv har jag kommit fram till att Robert Pattinson i sin karaktär som Edward Cullen är jätte fin och snygg och så men själva Robert Pattinson tycker jag verkar lite tråkig.

http://content2.miss-hollywood.de/article-images/w425/breaking-dawn-soundtrack-r2.jpg

Sen ska jag även Halloween pynta lite här hemma imorgon! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0