Caféfrukost, té och skype.


Imorse mötte jag upp Maria för frukost på Café. Efter vi vart lite besvikna på Stationens ynkliga frukost vart det frukost försök nr.2 på Barista. Caféfrukost är mysigt hur som helst, och det borde man äta oftare!


Sen promenerade vi runt lite och hamnade i Domkyrkan. As mysigt! Jag förknippar domkyrkan med jul eftersom fyrisskolans julavslutningar brukade vara där, och sist jag var där var denna gång. Åh det var en megabra dag!


Sen tänkte vi att vi kunde fortsätta med rundvandringen så då gick vi upp till slottet och tittade på utsikten,


Där satt vi i solen och pratade ett tag, sen skulle Maria på kurs. Så jag åkte hem och promenerade till Mormor för att dricka té. När jag kom hem därifrån så skypade jag med Andrea, och jag har precis ätit as god potatissoppa till middag. Vilken bra dag! Och snart: Idol!! :)

Kommentarer
Postat av: marre

sååå mys att hänga med dig!

2011-10-21 @ 22:20:43
Postat av: Michelle J

Fina bilder Paula!

2011-10-22 @ 16:51:39
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Maria: Desamma cutie!!!

Michelle: Taaack :)

2011-10-22 @ 17:20:53
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0