Smygstart

Julen är min absoluta favorithögtid. Nu när det börjar bli kallare och mörkare här i Sverige, så kan jag inte hjälpa att associera det med julen. Jag älskar julen och får aldrig nog av julmusik, julfilmer och allt mys kring julen. Jag brukar börja lyssna på julmusik i mitten av november ungefär, i smyg. Det kanske är lite tidigt, men det går ju så snabbt, sen är det över. Och jag tillåter bara mig själv att lyssna på julmusik och titta på julfilmer på julen. För annars blir det ju inte alls lika mysigt och spännande, om man alltid fick lyssna/titta på dom. För sen, när det har gått ett år, och man har gått och väntat, så är dom ju precis lika bra igen.
Ni som vill tjuvlyssna, kan göra det här! Gåshud big time!


Tumblr_lbboxpo9sm1qev39co1_500_large

Tumblr_ldouzdag7f1qapkj4o1_500_large

Tumblr_ldwo0prvap1qzeia4o1_500_large

Tumblr_lcxg5jqng41qzh5j8o1_500_large

Tumblr_lsbrviovtp1r2q9b1o1_500_large

Sen önskar jag mig Ryan Gosling i julklapp. Men det är en annan historia.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahah älskar slutet på detta inlägget. Funny. Jag vill också ha honom i julklapp. Snälla?

Mysiga bilder. Jag kommer ha aussiejul...kul.

2011-10-09 @ 02:53:19
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0