Monday

Hello! Igår hängde jag med Michelle och Vickie hemma hos Michelle. Vi lagade mat (eller okej, jag var inte så delaktig på den fronten), vi åt mat, vi satt och pratade, flummade oss och skrattade så tårarna sprutade. Sjukt roligt! Och lite knäppt. Haha.

Imorse vaknade jag av att min mamma ringer till Michelles mobil och säger att hon ska väcka mig för att jag ska gå till tandläkaren. Oh Shit! Jag hade helt glömt bort det. Hur som helst, 40 minuter senare så var jag på plats hos tandläkaren. Jag vårdar mina tänder bra apparently! Inga hål, Yes! Sen slipade hon även ner en av mina framtänder så att dom blev jämnare. Vilket jag tänkt på länge att jag vill göra så det var ju bra!

Efter tandläkaren var jag hemma en snabbis, sen åkte jag ner på stan igen och då blev det kaffe och häng med Sara vid bryggan. Vi pratade livet och en massa mer. As mysigt!

Fina fina Sara!

Nu på kvällen har jag tittat på Idol med mamma och Theo och njutit av att vara ledig! Imorn blir det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0