Stormy weather

Heeello. Planen var att gå upp 9 imorse (inte sova bort hela dagen) men jag låg och snoozade och kom inte upp förän 11 då Theo kom in och väckte mig. Bra där Paula. Men jag känner mig som sagt inte helt frisk, så jag kanske behövde det. Jag har fortfarande en skum huvudvärk och ont i halsen..

Idag är det typ storm ute. Det blåser och regnar som bara den! Det är tydligen någon form av orkan som hete Katia längre ner i landet. Jag ska nog åka en sväng till Maria och kramas lite. ♥ Sånt behövs ibland. Man ska ta hand om varandra! You never know what tomorrow brings!
Pusss!


Ps. Jag oooorkar inte att Kenza har köpt likadana skor som mig. JC Everest alltså. Nu kommer ju typ alllaaa köpa dom.. KUL! .............................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0