Hair therapy.

Hallå! Idag har jag klippt mig. Igen.. Det är så himla drygt för det enda jag vill är att ha ett långt friskt hår, men det BLIR ju aldrig långt för att jag har så dålig kvalité på mitt hår så det slits av hela tiden. Så det typ fastnar på en viss längd. Nu har jag bestämt mig att om jag toppar mig ytterst lite, varannan månad, så kanske det blir friskt och långt till slut. Men den här tiden in between suger. Men jag får se det som en form av hårterapi.
Men det känns bara som jag får kortare och kortare hår, så varannan månad kanske är för ofta. Fast nja, det är ungefär tiden det tar för det att bli slitet, och klipper jag det inte då så slits det ju typ av. Så längre blir det inte hur som helst. Vad ska jag göööraaaaa... Aja, sålänge får jag nöja mig med min typ utväxta page.

http://3.bp.blogspot.com/-IQ_7NBdaz00/Tidf6Jy3dOI/AAAAAAAAByA/lqipk2y7RcA/s640/tumblr_lnc2gkvp371qg7r47o1_500.jpg
Typ såhär är mitt hår nu. Blondt nere och mörkt uppe, och kort. Visst det kan vell vara fint, men I want my long hair back!
Ta detta som en lesson: Få aldrig för er att klippa av håret till axlara, om ni har jättelångt hår. Man ångrar sig alltid!

Förövrigt så har jag träffat Sara och myst lite idag på stan. Vi tog en fika på Espresso House i St Per gallerian där det var TJOCKT med folk (mest småtjejer) som ville titta på Kenza och Andreas, eller söka till Modelljakten som höll hus där idag.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ett tips är ju också att inte bleka sönder håret... ehm ;)

2011-09-09 @ 02:13:59
Postat av: Paula

Duuh, that's a given.

2011-09-09 @ 10:53:40
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0