28/3 El Remate, Guatemala

För två veckor sen var det sista dagen i Guatemala för mig (för den här gången!). Vi hade planerat att åka till El Remate och bada hela gänget på eftermiddagen. När vi var på mayaceremonin (första natten i Guatemala) så stannade vi där på vägen tillbaka och åt lunch, men då hade jag inga badkläder med mig! Och min kamera var död så jag kunde inte ta några bilder heller. Så efter en lat mysig morgon i hängmattan medan några av dom andra var i Tikal och tittade på ruinerna där (Vilket jag inte orkade följa med på, för vi hade varit på en ruintur dagen innan med. Plus att jag måste ju spara nått till nästa gång ;)) så möttes vi alla upp i El Remate, och badade och åt lite lunch/middag och tittade på en sista vacker solnedgång i Guatemala tillsammans (för den här gången som sagt). Såhär fint var det!
image description
Här har vi Flores familjen (alla förutom Nic fr. New Zeeland som hade åkt ifrån oss nån dag innan). Fr. Vänster - Nicci, Isabel, Anna, Mark & Erin, Andreas, Alfred, Aljaze, Chris och Raphael. Dessa människor GJORDE våran vecka i Flores!
image descriptionimage description
(Försökte ladda upp fler bilder men det gick inte. Men förvänta er x antal bildbomber när jag kommer hem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0