Brussels

Min 9 1/2 timmars flygning från Mexiko gick bra. Jag sov för det mesta så det var skönt. Jag har spenderat morgonen med att vandra runt i iskalla Bryssel, och försökt leta efter ett hostel. När jag väl hittat ett, och mest vill sova och vara inomhus, så berättar han som jobbar där att dom har stängt mellan 10-14 varje dag för städning. Vad är det för jävla regel? Man fick inte ens hänga i receptionen. Man blir alltså uttvingad från hostelet klockan 10, vare sig man vill eller inte. Helt stört. Tänk om man typ är sjuk och bara vill ligga i sängen!? Aja..
Just nu sitter jag på ett café och dricker gott kanelte. Inatt klockan 4.00 går min buss till flygplatsen. Måste gå upp 3 ungefär, sen tar det 20 minuter att gå till busshållplatsen också.. Suck. Det suger verkligen att vara tillbaka i Europa. Jag fryser ihjäl, och inte har jag direkt vinterkläder med mig heller.
Nu ska jag sluta klaga. Här har ni lite bilder.
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ser fint ut trots kylan! <3

2012-04-21 @ 21:27:13
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Ja det är fint. Hade varit mysigt att vara här en sommardag!

2012-04-21 @ 21:40:03
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Maybe in the future! :)

2012-04-22 @ 09:07:28
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0