En fredagsförmiddag hos Sara

Igår var jag och Maria hemma hos Sara på förmiddagen och bakade. Sara fyller år idag (Grattis världens finaste Sara!!) så vi hjälpte henne att baka, eftersom hon skulle ha lite födelsedagsfirande där idag.

Maria är brun och fin, för hon har precis kommit hem från Bali.

Sara bor med hennes pojkvän Patrik, och dom har fått så himla fint hemma hos sig nu! Små fina detaljer överallt.

Vi skulle baka kokoskakor med chokladkräm, och tyckte att dom såg lite konstiga ut först.

Men i ugnen började det likna nått!

Sara lånade min kamera och lekte med den lite. Så jag kom med på en bild for a change. Hej hej.

Nu ska jag berätta nått jätte ledsamt. När vi sedan promenerade till stan så upptäckte jag att jag tappat min favoritring från Belize. Min tumring. Jag är jättejättejättejätte ledsen över det! Fy, vill inte tänka på det. Min tumme känns jättetom nu!

Fina burkar i hyllan.

Sara.

Här är resultatet! Fina va?

Sara och Patrik älskar True Blood så dom hade satt upp två True Blood tavlor i köket. Det var fint!

Sen promenerade vi som sagt till stan, och såhär fina kompisar har jag!

Vi satte oss på en gräsplätt vid ån och åt jordgubbar. Det var mysigt och vårigt!

Maria och jag har likadana vårskor. Bara för att vi är så coola helt enkelt.

Back in Uppsala.. Det känns okej när man har så fina vänner som piggar upp en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0