I wouldn't change a thing

Min senaste 1 1/2 månad i Centralamerika har sett ut lite såhär:
Gått runt mer eller mindre barfota dygnet runt
Bott i en bikini
Slöat i fler hängmattor än jag kan räkna
Sovit i 15 olika hostel/hotellsängar
Delat badrum med hur många människor som helst
Snorklat i Karibiska havet och sett allt ifrån hajar till vackra koralleev till stora och små fiskar i alla färger!
Sett 4 olika områden med mayaruiner.
Varit på en mayaceremoni och tittat på soluppgången klockan 5 på morgonen.
Sovit på en strand
Ätit tacos så att det räcker för ett år ungefär.
Lärt mig lite espanol! Hola!
Träffat människor från världens alla hörn. Har vänner i hur många länder som helst nu! Jorden runt resa nästa?
Ridit på hästar uppe i bergen.
Simmat med sköldpaddor nere i havet.
Blivit lika van över att se iguanor som hundar och katter.
Haft många långa roliga nätter med en eller fler mojitos i handen.
Nattsimmat
Sett ca 10 stjärnfall på en natt
Campat i jungeln
Simmat i Cenotes
Blivit biten av bedbugs
Varit i 3 olika länder
Skrattat i timmar och timmar
Tagit hand om folk
Blivit omhändertagen av folk
Åkt låånga bussresor
Druckit kokosnötsmjölk från en nyplockad kokosnöt.
Ätit bönor (frijoles) till ungefär varenda måltid
Spenderat många långa timmar på stranden
Hikeat i jungeln över hängbroar och tittat efter apor
Sett spider monkeys
Låtit spontaniteten ta över
Blivit rånad
Lärt känna mig själv bättre
Lärt mig enormt mycket
Blivit brun
Sett vackra vattenfall
Blivit förkyld
Besökt ett barnhem
Gått många långa strandpromenader
Lärt mig tycka om öl litegrann
Sett de vackraste solnegångerna någonsin!
Sett två vackra soluppgångar
Köpt för mycket smycken.
Blivit, om möjligt, ännu mer fäst vid havet!
Fått ny inspiration och hopp om livet!
Haft en av de bästa månaderna i mitt liv!
I wouldn't change a thing!
(förutom min hembiljett kanske, hehe)

Kommentarer
Postat av: Paulina

låter alldeles underbart!!

2012-04-20 @ 07:54:29
Postat av: Paula

Det har varit helt underbart! Verkligen!

2012-04-20 @ 13:19:05
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0