Last nights party

Vi har haft 2 roliga partynätter här i Tulum. I förrgår var det vår galet roliga australienares födelsedag, och det firades stort med 2 för 1 drinkar på weary treveller hela natten. En rolig kväll med många skratt!! Igårkväll började vi på weary traveller också, sen förflyttade vi oss till en bar på andra sidan gatan. Dom hade helt underbar livemusik, jazz, funk, salsa. Vi dansade oss svettiga, och sen åkte vi med Nick, vår personliga chaufför, till stranden. Där gick vi igenom ett dyrt hotell och la oss i deras hängmattor på stranden. Där låg vi och slumrade tills det var soluppgång. Det var så sjukt vackert! Himlen var helt rosa och det var helt magiskt! Jag var så himla arg på mig själv att jag inte hade kameran med mig! Men jag antar att man inte alltid kan dokumentera allt.. Vissa saker får man bara komma ihåg istället (vilket suger för jag har världens sämsta minne!) Men men..
Nu blir det en sista stranddag i Tulum. Imorgon bär det av till Cancun och passfixande, och sen Isla Mujeres!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0