Not in Central America anymore.

Jag sitter nu redo att boarda på bryssels flygplats Charleroi. Bryssel var en mysig stad. Det var så himla kallt att komma dit, från karibien, utan ordentliga vinterkläder, men annars så var det en bra dag i Bryssel! Jag och en spanjor som bodde på samma hostel som mig på Isla Mujeres vandrade runt, åt mat, satt på caféer, åt en varsin bit belgisk choklad och såg lite av staden. En väldigt fin stad faktiskt! Hade jag varit där en sommardag hade jag njutit mer av staden, men men.

Jag kan fortfarande inte förstå att jag inte är i Centralamerika längre! Jag har dessutom fått jättetråkiga nyheter hemifrån. Så nu kommer det suga ännu mer att komma hem. Men jag ska försöka komma tillbaka med positiv  inställning!

Här är lite fler Bryssel bilder!

Kom igen nu, snälla Sverige bjud på vårväder!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Fina bilder love. Hoppas att det är bra väder när du kommer hem! :)

2012-04-22 @ 09:06:36
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Tack my love. Vädret suger, det regnar och är grått........ Meen men

2012-04-22 @ 10:35:08
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0