Redigerande..


Redigerandet och sorterandet av alla miljarder bilder från Centralamerika har börjat! Och denna gången ska jag inte göra som jag gjorde med New York bilderna, sluta efter halva och låta det gå ett tag, och sen börja igen. Nu ska jag få allt gjort på en gång! Jag la upp de sista av New York bilderna mer än ett halvår efter jag kommit hem. Skäms på mig! Så ska det inte bli nu! Så ja, det är det jag gör om ni undrar. Satt halva natten igår och har kanske gått igenom 1/4 so far. Vilket är jättemycket! Med tanke på hur många bilder det är! Att narrow down över 2000 bilder till ungefär 200 är megasvårt! Man får verkligen bara bara välja dom man tycker om mest. Vilket jag suger på. Jag vill ha med alla! Men det orkar ju ingen kolla på!

Anyways.. Solen skiner idag igen och det är mysigt! Sen får jag fina facebook messages, och fina sms av kompisar, som underhåller mig också. Så trots att detta redigerande är tråkigt och tidskrävande så skulle jag kunna ha tråkigare! Så ni vet!
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0