She's back!

Hej! Morgonen spenderades med att packa upp väskor och tvätta och lite sånt tråkigt. Ja, det har tagit mig enda tills nu att packa upp både Centralamerika väskan OCH Dubai väskan. Men mellan Dubai och Centralamerika var jag ju bara hemma i 24 timmar, så då hann jag verkligen inte med sånt. Då var det en miljard andra saker som skulle hinnas med!

Efter lite tråkigheter så satte jag, mamma och Rasmus oss i bilen mot Arlanda! Och hämtade Andrea!!! Min bästa syster är hemma och det känns himla bra! Vi har lagat mat ihop, druckit vin, och ätit middag hela familjen (eller ja, hela Sverigefamiljen iaf!). Äntligen är syskonen samlade och jag tycker det är himla himla mysigt!! Åh, jag tycker om dom! ♥

♥♥

 


Kommentarer
Postat av: Andrea

<3

2012-05-01 @ 20:47:11
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0