21st Birthday!

Idag är det min dag! Jag fyller 21 och det känns jättebra! Vi var och åt brunch imorse på Jumeirah Beach Hotel, där dom hade världens största frukost buffé. Dom hade ALLT! Jag började med omelett och fruktsallad och sen gick jag mest och småplockade. Tyckte inte jag åt så jättemycket men hiiimla mätt blev jag!

Nu på dagen har vi hängt vid poolen lite. Lyssnat på musik och solat. Och snart ska jag och pappa iväg på massage!!!! Jag har aldrig på mina tjugoett år varit på massage, men jag har alltid velat, så det ska bli så himla nice!

Ikväll blir det tårta med småpojkarna, sen middag ute, med dom större pojkarna (pappa och Rasmus) och senare blir det såklart party! Åh, jag älskar att fylla år!

 


Kommentarer
Postat av: sanna

Snygging!! Önskar jag kunde vara med och fira! Middagsfödelsedagsfirande när du kommer hem ! = )

Supermegagrattis igeen!

2012-02-23 @ 22:44:18
Postat av: Michelle J

Gud vilken snyggingbild det var på er. Och orka vara så fin som du va på den andra bilden!!

Åå jag saknar dig födelsedagsbarnet.. Hoppas du har det hur bra som helst nu. Och ännu ett GRATTIS <3

2012-02-23 @ 23:51:38
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Åh tack fina ni!!!!

Sanna: ja jag med! ja lätt!

Michelle: tack, och ska du säga! Men tack! Jag saknar dig med <3 <3

2012-02-24 @ 09:25:45
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0