Bestie

 

Min älskade Michelle kom förbi nyss efter jag kommit hem från jobbet. Hon åker till Indien imorgon och lagom till då hon kommer hem åker jag till Dubai, så vi kommer inte att ses på längre än en månad! Det känns konstigt. Sist vi var ifrån varandra så länge, och inte pratade i telefon cirka varje dag var när jag var i Australien. Då var vi dock väldigt duktiga på att maila, men ja. I'll miss you bestie!

Här har ni henne i denna månadens Amelia i ett 7-sidors modereportage om vårmode. I feel like a proud mama! Och inte nog med det så gick hon även visning på stockholm fashion week i veckan också!! Jag tror dock inte jag får lägga upp dom bilderna. Dessutom ska hon gå en visning på Bangalore fashion week nu när hon är i Indien också!! Jag är mega stolt!!!!!! Min vackra Michelle!

 

 

♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0