Day and night.

image description
Min dag började med att jag drog med mig Theo till pooleni compoundet.
image description
Vi låg och solade, övade på att dyka,och lekte namnleken. Och Rasmus kom också förbi en sväng.
image description
Efter poolen så kom Adam hem till oss (han ska egentligen vara hos sin mamma den här veckan) för att leka med Theo en sista gång innan han åkte. Vi åt lunch tillsammans och spelade temple run.  Sen packade killarna och sen var det helt plötsligt kväll och dags att skjutsa dom till flygplatsen.
image description
Pappa släppte av mig på vägen, på Dubai Mall, där jag gick runt i några affärer innan jag mötte upp Mathilda och Samantha för middag vid fontänerna. Där var det en miljon turister som ni ser.
image description
Burj Khalifa var högt och fint som vanligt.
image description
Samantha och Mathilda. Vi åt på en japansk/italiensk restaurang (konstig blandning egentligen). Jag delade på sushi och pasta med Samantha och blev megamätt! Sen tog jag taxi hem och taxi chauffören visste för en gångs skull vad jag menade när jag förklarade vart jag bodde. Yesss. Sen har jag och pappa lyssnat på och sjungit till Whitney Houston resten av kvällen... Det märks att boysen har åkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0