Happy!

Idag är jag glad! Jag har vart ledig idag, vilket har varit mega skönt efter en vecka full med jobb. Men ännu gladare är jag för att jag efter att ha pratat med min hudläkare imorse fått beskedet om att jag ska ta ett uppehåll med min medicin medan jag är i dubai (eftersom att man inte får vara i solen för att huden är extra känslig och därmed är risken för hudcancer högre). Så under hela dubai vistelsen kan jag alltså vara i solen och inte behöva ha solskyddsfaktor 50 och undvika solen. Så himla himla himla skönt! Nu kan jag slappna av och njuta av solen på min semester! Inte för att jag är lika mycket för att ligga och steka och försöka bli brun som jag var för några år sen (då det var typ det viktigaste i världen) men att kunna vara i solen utan att oroa sig (mer än vanligt) om hudcancer och att bränna sig känns jätte skönt!!
Åh vad jag längtar efter att komma bort!

 


Update: För er som inte visste det så är det Roaccutan jag äter. Som är en av de starkaste medicinerna man kan äta emot Acne, som jag haft problem med i flera år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tar du för medicin?

2012-02-03 @ 21:20:15
Postat av: Paula

Anonym: Jag äter Roaccutan, mot Acne.

2012-02-03 @ 21:34:19
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Sköööönt! I just wish we could be there together baby

2012-02-04 @ 01:05:03
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: sanna

DÖR AV AVUNDSJUKA!( älskar bilden! ! )

2012-02-04 @ 11:44:05
Postat av: Paula

Andrea: ja jätte, är så himla nöjd över att jag ringde och kollade!

Sanna: jaa men hur avis tror du jag var när du åkte till Brasil ;) (tack)

2012-02-04 @ 14:13:52
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska också börja. Hur länge kmr du äta sammanlagt?

2012-02-05 @ 21:04:17
Postat av: Paula

Anonym: 6 Månader sa läkaren från början. Men pga av jag blev extremt torr så fick jag äta lägre dos så då sa hon att det möjligtvis kunde bli 7 månader. Jag får se vad hon säger nästa gång jag är där!

2012-02-05 @ 21:19:09
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0