Instagram

Det har varit lite problem med kommentarern på bloggen. På vissa inlägg har det inte gått att kommentera. Jag kontaktade blogg.se och det berode tydligen på deras blogg-app. Dom inläggen som inte går att kommentera är alltså dom som jag skrivit på iPaden.. Blir inte lika ofta att jag orkar sätta på min sega dator nu när jag har iPaden. Därför har bloggandet varit lite segt också. Men tydligen så jobbade deras tekniker på problemet, så det ska nog lösa sig snart! :)

Förresten så har jag gått och blivit en instagram nörd. När uppdateringen här är dålig så är den nog bättre där! paulasimons heter jag på IG, så ni med iPhones eller iPads kan ju gå in där och kolla.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0