Valentines day

 

Hej! Dagen har spenderats vid poolen. Slumrade till lite i solen med bra musik i öronen, skönt! Är inte brun för det dock. Har kört spf 30 både idag och igår. Jag vill låta min spökbleka kropp få vänja sig lite vid solen, så jag inte bränner mig. Min plan är att sakta gå ner med solskyddsfaktor, så jag blir brun, utan att bränna mig for once. Det brukar alltid vara så att jag, efter några dagar, inte tycker att det behövs längre, för att jag fått lite färg. Så bränner jag mig ju såklart, för det behövs alltid, hur brun man än är. Så på med solkräm så är du (hopefully) skin cancer free!
image descriptionimage description
Pappa kom hem med en ask chokladhjärtan till mig och ett fint valentines day kort. Det var gulligt! Sen har vi vart ute och ätit med pappas kompisar. Det var trevligt, och jag och papsen åt jättegod sushi!!! Så fick jag en ros av servitören också. Mysigt. This was a nice valentines day!

Kommentarsfunktionen ska funka som vanligt igen. Just FYI. *hint hint* ;)

 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha. Det låter som en mysig dag. Vi måste skypa snart!

2012-02-15 @ 01:10:48
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Haha and my trogna kommenterare is back <3 ja det var det! Ja det måste vi,

2012-02-15 @ 06:26:22
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0