In Time

Igår mötte jag upp Sanna på stan efter hennes jobb. Vi gick och köpte godis och lite sånt sen gick vi på bio. Det är så himla mysigt att gå på bio! Jag kommer ihåg i Sydney när jag och Andrea hade världens bioperiod. Jag lovar, vi hade sett ungefär alla bios som gick under en period. Freaks. Haha. Men det är en sån mysig grej att göra. Mer sånt i vardagen!

http://caizawidin.blogg.se/images/2012/in-time_183251696.jpg

source

Vi såg In Time, med vackra Amanda Seyfried och Justin Timberlake, som hade biffat upp sig och var snygg! Den var väligt spännande och bra! Se den! I lördags såg vi Red Riding Hood med Amanda Seyfried hemma hos Sanna också. Den var ganska speciell, men jag gillade den. Sen åt vi god Thaigryta med räkor i också. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0