Thursday

Idag kom Michelle hit på dagen. Vi gick en långpromenad och sen lagade jag lunch till oss. Potatissoppa närmare bestämt. Så sen åt vi den, med tända ljus, och satt och pratade en massa. Så drack vi té också. Sen skulle Michelle bege sig hem och jag skulle bege mig till jobbet.

Nu har jag precis kommit hem, och nu tänkte jag titta på serier. Juste! Jag åt gösfile med rödbetsrisotto och nån grej med västerbottenost och pistagenötter i på jobbet. Det var väldigt gott! Ungefär så mycket händer i mitt liv just nu.. Alltså inte mycket. Längtar till sol och värme och hav så att det gör ont i mig. Förhoppningsvis  löser jag det problemet snart. Planning planning planning..

Fina Michelle, en solig dag på Manhattan i våras.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Michelle J

Åååå this is taking me back!!

2012-01-20 @ 00:17:08
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0