Torsdag

Det blev ingen bio igår. Istället kom Michelle hit och vi tittade på The Voice Sverige, som hade premiär igår. Jag tycker att det amerikanska är väldigt mycket bättre, men det här var ju kul också, tycker dock att domarna var lite väl lättflörtade ibland. Och Petter förresten! Vad snygg han är!

Imorse vaknade jag upp med jätteont i halsen. Alltså det kändes typ som att jag hade ett öppet sår i halsen, så ont gjorde det! Men jag pallrade mig till stan ändå för att träffa Maria. Vi år lunch och sånt, det var mysigt. Men nu när jag kommit hem känner jag mig ännu mer förkyld. Jag ska försöka pallra mig upp och slänga ihop nån soppa, och sen kolla på The Voice som är idag med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0