Less..

Jag har kännt mig lite ledsen idag... Pms bidrar nog lite, men jag känner mig så himla less idag. På senaste tiden har jag faktiskt varit väldigt glad och mått väldigt bra, men idag vet jag inte riktigt varför.
De senaste månaderna har jag faktiskt kännt att det har vart okej att vara i Uppsala ett tag. Eller det har till och med varit mysigt. Men idag har jag suttit och kollat på skolor utomlands, och kollat på bilder från Sydney och jag känner verkligen, vad i helvette gör jag här!? Jag vill bara bort nu. Bort från Uppsala, bort från Sverige! Ett till av mina nyårslöften är att söka in på en massvis med skolor. Och sen se vilka jag kommer in på. Då blir det ju lättare att välja sen, när man vet vad man har för val på riktigt lixom... Men en sak är säker och det är att jag ska bort!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Don't be sad! Men se till att söka in nu, och inte bara säga det! Ta tag så att det blir av! :) <3 Kul att du ska åka när jag kommer hem förresten...

2012-01-04 @ 03:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0