Alice student

 

Igår var vi i Stockholm och firade Alice som tog studenten! Vi var med på utspringet vid 12. Så himla roligt utspring! Alla studenter rusade ner, klass för klass, för en jätte brandt backe och skrek av glädje! Det såg jätte kul ut! Sen hoppade dom på flaken och började bada i öl. Helt galna! Jag tror Alice klass hade 100 plattor öl på deras flak, som dom alltså inte drack utan sprutade ut och hällde på varandra! Hah, det luktade öl i hela stan!

Sen gick vi på stan i Stockholm lite, och hann t.o.m. med lite shopping, innan studentmottagningen.
På mottagningen var det god mat och massa folk. Jag var så himla trött, men det var jättetrevligt ändå!

 

Fina kusin Alice!


Kommentarer
Postat av: Dilan

Hamnade på din blogg när jag skulle kolla efter en tjejs blogg som också heter paula. Vilka otroligt fina bilder speciellt dom som är tagna utomlands åh!

Sen såg jag att det är bilder från slottet bor du också här i Uppsala? :D

Svar: Tack, vad roligt att höra!!!! :) yes, jag bor i Uppsala!
paulasimons.webblogg.se

2012-06-16 @ 13:29:35
URL: http://theboulevardofdilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0