Last week

Hej! Dom har gjort om på blogg.se, och sedan dess så har det inte funkat att blogga från iPaden. Och eftersom att det är sällan som jag orkar sätta på min stenåldersdator nuförtiden så har det blivit lite tyst här. Sen har jag väl inte kännt mig jätte sugen på att uppdatera heller efter en skitvecka. Men nu försöker jag tänka om! Som Maria sa: Nu ska vi bli taggade på livet!

Här har ni lite mobilbilder från förra helgen. En rolig grillkväll hos Sanna som slutade med att vi alla stod och dansade loss i vardagsrummet! Goood sommarmat också! Snälla kan det bli lite varmt nu så att man kan grilla hela tiden??



Kommentarer
Postat av: maria

härliga bilder paulaaa pussis

2012-06-17 @ 09:31:05
Postat av: Paula

Tack fina <3

2012-06-17 @ 10:21:52
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0