Rasmus student

Här är några bilder jag tog på Rasses student :)

Tvillingsystrarna. Mamma och Birthe.
Snygga Andy.
Rasmus sprang ut, och var glad.
Pappa och Rasse påväg mot flaket.
Studenterna var taggade!
Medan Rasmus åkte flak åkte vi hem och fixade det sista inför studentmottagningen. Vi hade gjort libanesisk/arabisk mat, för att det är Rasmus favoritmat.
Världens finaste mormor!
Rasmus pappa och Alice. Kolla vädret!!
Lars
Snygga kusin Clara.
Anna och Susanna kom också!! De var kul!
Filip.
Pappa, Jocke och Rasmus.
Dessert!
Sen blev det presentöppnande och dansande! Vi stod och dansade och sjöng i flera timmar! Jättekul!!!
Susanna hade fin klänning!
Paulina och Andrea.


Vi hade det så himla roligt på kvällen! Det var så bra stämning och nästan alla man tyckte om var där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jätte fin blogg! Jag har två frågor.



Först handlar det om när du redigerar dina bilder, hur gör du det? Använder du dig av bara photoshop? Och använder du såkallade "actions" i PS?



Sedan handlar det om maten i det här inlägget. Har du receptet på tabbouleh? Såg så himla fint ut! Är det du som gjort den?

2012-06-13 @ 02:54:37
Postat av: Paula

Hej! Tack!



När jag redigerar bilder använder jag mig av adobes Lightroom och för bara basic redigering använder jag mig av Windows live photo gallery, där man kan köra det mest grundläggande som kontrast, ljuset osv. Bilderna i det här inlägget har jag bara redigerat i windows live photo gallery.



Ja det har jag, men det är jätte enkelt att googla fram också, så gör det så blir den nog minst lika bra! :) det är inte så avancerat!

2012-06-13 @ 08:35:30
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ok tack så mycket!

2012-06-14 @ 03:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0