24h stop.

HEJ! Jag har landat i Sverige efter en lång natt med nattflyg. Har inte sovit mycket alls vill jag lova! Men just nu har jag inte tid att sova!

För imorgon åker jag till MexiKo!!!! Det är sant! Jag bokade en sista minuten, och jag kommer antagligen vara där i ungefär en månad! Backapacka runt i solen, vid fina stränder, se coola mayatempel, åka ner till Belize ev. Guatemala och bara ha det allmänt BRA! Jag är så HIMLA glad!
Men jag har tyvärr inte tid att blogga heller. Nu ska jag ner på stan och vaccinera mig och göra en miljard ärenden. Dubai - Sverige i 24 timmar - MEXIKO!
JAG ÄLSKAR ATT RESA!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Im so happy for you!

2012-03-07 @ 14:47:54
Postat av: Paula

Tack min finaste <3

2012-03-07 @ 15:47:05
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0