Island Life

Sorry guys, det funkar inte att ladda upp bilder. Jag har ett inlägg sparat som utkast, med bilder, som jag ska ladda upp så fort jag har bättre internet. Ni som har mig på instagram kan kolla in där, där jag precis la upp 3 bilder. Och sen la jag precis upp en på facebook nyss också. Så check that out.

Igår hängde vi på stranden hela dagen. Eller en strand var det inte, det heter "the split" som är längst ut på ön, där det finns en bar och lite bryggor och sånt där man kan bada och snorkla. Jag snorklade en liten snabbis och hann på en kort stund se sjöstjärnor, randiga fiskar, blåa stora fiskar, en fisk lika lång som min arm typ m.m. Och detta var bara precis där alla badar! Det måste vara helt amaazing ute vid barriärrevet! Belize har världens näst största barriärrev efter australien, så imorn ska vi på snorkeltur och simma med hajar, rockor, sjökor, fiskar och sköldpaddor! Det ska bli kul!
Igår hade vi en crazy utekväll. Ön är ganska liten så vi känner typ halva ön redan. Vi träffade massa killar under dagen, olika gäng från australien, israel, californien och en engelsman, så vi styrde upp förfest på vårat hotell, och sen möttes vi alla upp på det enda utestället på ön på kvällen där vi dansade till shakira och annan bra musik och went loco! Hahaha. Det var superkul! Men jag var dock lite för full i slutet, men it was fun!
Det är ungefär det som har hänt so far här på ön. Det plus att vi har ätit amaazing seafood!!! Idag har vi en bakisdag och Anna ligger och sover fortfarande.
Jag älskar mitt liv just nu och jag vill aldrig åka hem! Jag borde typ åka tillbaka till flores och jobba hos våran kompis där så kan jag stanna i centralamerika forever. Nej men seriöst, jag planerar redan min nästa trip hit. För mycket att se och för lite tid! Jag är så sjukt glad att jag åkte hit, men det förstår ni nog!

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej! Läste i ett gammalt inlägg av dig att du gått på medicin och att du då inte fick inta livsvaror med kalcium (googlade på kalciumfria varor och din blogg kom fram i sökresultaten) Det jag undrar över är om du kan tipsa på vad man kan äta till frukost/kvällsmat och om tabletterna funkade för dig? Jag antar att du åt dem pga dålig hy som jag. (?)

2012-04-01 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0