Monday

Imorgon åker jag hem, och vad har jag gjort idag? Suttit Inomhus större delen av dagen framför datorn och planerat en kommande resa! Haha. Men jag känner att det gör ingenting om jag missar några soltimmar här om jag ändå snart ska resa iväg igen(dessutom brände jag mig igår, så idag har jag vart snäll mot min hud). Jag berättar inget mer förrän jag vet 100% om det blir av eller inte(jag är så himla dålig på att hålla tyst om sånt här!), men jag kan inte sluta tänka på det, jag är så HIMLA excited! Jag vill, jag vill, jag vill!

Finns det nått bättre än att travel the world?


Kommentarer
Postat av: JO

The world is a book and those who do not travel read only one page.

Det bästa som finns <3

2012-03-05 @ 19:17:59
Postat av: Paula

Så sant så sant!

2012-03-05 @ 21:03:39
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0