Nasimi Beach

Igår vad vi som sagt på Nasimi Beach, som ligger på The Palm Jumeirah, vid Hotel Atlantis hela dagen. Det är helt underbart där. Man betalar 250 Dhs per skalle för att ligga på en av deras solbäddar, och sen äter man och dricker för den summan (eller mer såklart) också. Sjukt värt! Vi drack drinkar, åt god mat, lyssnade på livemusik, solade, badade och jag njöt till fullo! Jag kunde inte sluta tänka "Vad ska jag hem och göra?"..

På kvällen var vi bjudna på brazilian bbq hos pappas jobbarkompis. Det var vi och en massa icke engelsktalande brasilianare och några till. Det var jätte trevligt och kvällen slutade med att jag, pappa, och alla brasilianare stod och dansade salsa och drack caipirinhas. Så idag gör huvudet lite ont vill jag lova.

 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ser sjukt mysigt ut. Gillar dina bilder med nya objektivet!

2012-03-04 @ 02:05:37
Postat av: Paula

Det var det! Tack! Dock är inte alla tagna med det, switchar lite. :)

2012-03-04 @ 06:19:42
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0