Rastlös!

Har suttit på hostelet och laddat min iPad hur länge som helst! Det går så hiiimla segt, uttaget kan inte ge så mycket el känns det som.. Och jag kan inte lämna iPaden medan den laddar, eftersom då kan någon sno den ju. Så jag är lagom rastlös! Aja, hur som helst, om 1 1/2 timme hoppar jag på bussen till Valladolid som ska ta runt 3 timmar. Sen hoppas hoppas jag att jag snabbt hittar en buss till Izamal därifrån, så jag inte kommer fram alltför sent! I värsta fall kanske jag får hitta nått hostel i Valladolid och sova där över natten. Jaja, det löser sig!

Har precis sagt hejdå till min vän från New York. En asskön tjej som är yogainstruktör, surfar, är vegetarian och har rest typ öööverallt! Indien, runt i Afrika, runt i Asien, Peru, Costa Rica osv. osv. En miljard resehistorier! Hon ska nu neråt mot Belize och jag ska ju som sagt innåt i landet. Vissa människor är så inspirerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0