Wednesday 29th Feb

29onde Februari var det igår! Skottår! Det firade jag med shopping i Dubai Mall. Kom hem med fina saker. Bl.a. två likadana virkade toppar i olika färger. Kunde helt enkelt inte välja! Nu börjar shopping budgeten ta slut, och nästa vecka åker jag hem! Vill inte vill inte vill inte! SNÄLLA Sverige bjud på torr asfalt, sol och vårlukt!

Dubai Mall

image description

Dubai Aquarium & Underwater Zoo.

Pappa igårkväll. Cause one screen just isn't enough. (Det roliga är att iPaden och Blackberry'n inte ens är med.)

På kvällen igår lyssnade vi på Amy Winehouse & Haley Reinhart bl.a. på youtube på projektorn. Mys mys.

Nu ska jag ta en powernap (jag gick upp tidigt imorse för att äta frukost med pappa innan han skulle jobbet) Sen blir det ut i solen! I loove vacation!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0