Yesterday

Hola! Igår tog vi en båt över till en annan ö. Där vandrade vi lite i jungeln, var uppe vid ett view point där man såg flores from above, och hängde vid en strand som låg där. Jag var ganska övertrött för jag har sovit dåligt dom senaste nätterna, men det var såklart roligt ändå. Speciellt när vi hade gänget (dock inte hela gänget) med oss! Vi har blivit som en liten familj här på flores, och det gör det bara tråkigare att åka härifrån. Men Belize kommer att bli grymt, så jag ser ju fram emot det också!

image description

Här har ni en liten del av familjen, uppe vid the view point igår. Fr. Vänser Anna, Erin från California(över Anna), Nic från New Zealand (till höger om erin), Nicci från Australien (sittandes bredvid mig), Chris från london (på andra sidan om mig), och Aljaze från slovenien uppe i trädet.

Så här såg solnedgången från våran veranda ut igår. Eh ja, ni förstår nog why i love it here!

 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh vilken mysig bild på er! Och vad långt ditt hår ser ut! väldigt vacker solnedgång!

2012-03-29 @ 05:37:53
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Tack, i thought so too. Ja det har väl blivit längre sen du såg det sist kan jag tänka mig! I know, sjukt vackra solnedgångar där vi sjön!

2012-03-30 @ 06:01:16
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0