You gotta way that you makin' me feel I can do anything

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Jag kom på att jag kan ju powernapa vid poolen! Så nu ska jag promenera dit. Här har ni en av mina nya virkade toppar. Den är från Cotton On faktiskt, som jag lovade mig själv att aldrig mer shoppa på i Australien. Men när jag hittade en Cotton On i Dubai Mall kom jag inte riktigt ihåg varför, och jag överöstes med Sydney längtan. Sen köpte jag en ny fin ring också, från Topshop. Är väldigt kräsen med ringar, men den här var fin nog att få sitta på mina kräsna fingrar.
Jag ska försöka knåpa ihop en Dubai Guide senare, efter att ha fått förfrågan på det. Your wish is my command. Hehe.
Men nu väntar solen och poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0