Bra helg!

Hej! Är så sjukt seg idag, men glad för det har varit en så himla bra helg och jag har hunnit träffa nästan alla mina favoritpersoner! I lördags fyllde ju Sara år, och vi gick ut och åt ett gäng på kvällen för att fira! Det var jättemysigt! I söndags landade ju Andrea i Sverige, och helt plötsligt blev livet mycket lättare. En syster kan göra så sjukt mycket. Ett sånt fint stöd på nått sätt. Det är så himla mysigt att familjen är samlad! Jag njuter varje sekund!

Sen igår så var det ju Valborg! Det var champagnefrukost/picknick, det var parkhäng, det var fint umgänge, det var bra väder och till och med kvällen blev jättebra (som den inte alltid blir på Valborg i Uppsala, eftersom man börjar på morgonen och håller igång hela dagen!). Jag ska sätta mig och redigera lite bilder, men sålänge så lånar jag två från Maria (som har börjat blogga och tar fina bilder!!) från gårdagen.

Påväg från ekonomikumparken.

Bästis och jag.

Jag har så fina människor i mitt liv! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fina bilder! :)

2012-05-01 @ 20:47:35
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0