Update

Hej! Valborg bilder kommer, måste bara redigera klart dom först. Känner mig som en dålig bloggare! Har så mycket bilder att lägga upp men jag är så seg. Har så mycket annat att tänka på!
Jag har precis vart ute och gått med Anna! Nu är vi båda hemma igen och det känns så KONSTIGT! När hon var kvar kändes det typ som att en del av mig var kvar, men nu är vi båda tillbaka.. Sist vi sågs stod hon och vinkade av mig från bryggan när jag åkte iväg på en guppig båt i det turkosa karibiska havet! Det känns typ som igår! Men det var jätte jättemysigt att ses igen! Vi förstår varandra lixom, och kan prata om Centralamerika hur mycket som helst utan att någon tröttnar!
I helgen blir de nog en weekend i Stockholm! Kommer inte sitta vid datorn mycket då så jag ska försöka få upp lite bilder och sånt innan det! Nu ska jagträffa Sanna och Anna och dricka te och titta på film!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0